home.

Jaha, nu är det gjort! Jag har flyttat hemifrån, jag har tagit mitt pick och pack och flyttat ifrån mina föräldrar...
Jag kan inte säga att det inte var efterlängtat men mitt i allt detta så är det ju också lite sorgligt! Igår var vi på Ikea och det kändes ungefär som att kasta ut pengar i intet. VEM vill shoppa bestick, osthyvlar och kastrullunderlägg!? haha men tanken av att det är mitt och antons osthyvel gör det lite bättre, det är här vi ska bo nu ett tag framöver och jag känner redan att det kommer bli hur bra som helst! Kunna äta vad man vill, kunna vara vaken hur länge man vill och göra precis vad man vill av sin tid, inte behöva höra tjatet om att man måste städa rummet stup i kvarten (även om jag förstår dig mamma) Men ni som känner mig vet ju även hur mitt rum brukat sett ut...Men nog sagt så är jag så otroligt lycklig men en liten gnutta sorgsen av att nu kunna säga att jag flyttat hemifrån.
 
Vill också tillägga att jag var hos frisören i 3 timmar igår, ser ingen skillnad kanske ni säger men det var värt det! Nu kan jag välkomna utväxten med öppna armar utan att känna ångesten över att behöva färga den varannan vecka...