Julle Uniteds dansgrupper presenterar: Alice i underlandet

Nu är affischerna snart uppe! satt 4h igår med den på photoshop men det var det värt för jag blev faktiskt väldigt nöjd! Fotot tog jag på Agnes i skogen mot Maln, kanske kommer att lägga ut några bilder som inte är så himla redigerade också bara för att visa hur fint det var där! MEN iallafallm i år är det ju jag och två till i min dansgrupp som har hand om uppvisningen och vi har gjort att vad vi kan för att bryta de klassiska uppvisningsmönstrena. Det blir dans utöver det vanliga, det blir sminkningar och kostymer utöver det vanliga och tom sång! Det blir skog och teater och jag kan lova er att ni kommer ej gå därifrån besvikna! Detta kommer att bli så himla bra och jag längtar som en tok!
Anonym

Vad coolnden vart :D

Fotograf Maria Carlsson

Åh vad snyggt! Älskar bilden!