Summer of 2014

Ni får nöja er med lite bildbomber denna sommar! De dagar jag inte jobbar gör jag det bästa av denna sommaren och gud så underbart det är!
 
 
 
 
 
Anonym

Du är så otroligt duktig på det du gör. Jättefina bilder!

william

vilka kanon bilder!!!

josefine

Härlig blogg du har!

Robex Lundgren

finna bilder

Sofia

Vilka fina bilder :D

Ereeka

Vilka härliga bilder!

Ereeka

Vilka härliga bilder!

Elina

Ohherre, detta måste vara de finaste bilderna jag sett denna sommaren änsålänge! Wow, såg ju rätt så gött ut också och headern var ju cool också, kram!

Elina

Ohherre, detta måste vara de finaste bilderna jag sett denna sommaren änsålänge! Wow, såg ju rätt så gött ut också och headern var ju cool också, kram!

Ida

Skiiitsnygga bilder! Och jag älskar bilden i din header : D

Katta

Hej! Jätte fin blogg du har:). Skulle verkligen betyda guld om du ville kika in på min blogg också. Kram.

Alina

Fina bilder :)

Marie Bergman - Om livet på Cypern

Härliga sommarbilder :)

Helene

Levande! Härligt när man lyckas fånga människor in action.

Stickan!

Vackra bilder :-)

Ida - foto & häst

åh så underbart fina bilder :D

The Revolt

8, 11 och 13! älskar de bilderna. Det där är mer än talang!

Matilda

Helt fantastiska bilder!

Josefine Hallgren

Härliga bilder :D

Jättecool bild på ögat!

Frida

Härliga bilder :)

Liz Lennemyr (F.d. Haglund)

Riktigt snygga bilder! :)

Isabelle Cherry

helt galet fina bilder :)

Carro

Snygga bilder!!! Blomman och molnet var helt perfect.

Amanda♥

Åh, du tar sååå fina bilder!

Kolla supergärna min blogg, kram! :)♥

∞NORA∞

Åh, Gud vad vackra bilder!! <3

giime

Vilka härliga bilder!

Jessica

Fantastiska bilder!

Emma Grann Fotografi

Helt underbara bilder!

Emma

Heeelt sjukt otroliga bilder! Älskar även headern, tror ja hittat en ny favorit blogg! Kram:)

Pia

Vilka fina bilder! Hur gjorde du när du fotograferade den med ögat? Så vacker!

Svar: Tack så jättemycket! jag använda ett teleobjektiv! såkunde jag komma väääldigt nära! :))
None None

Matildesign

Wow! Alla bilder är så fina och coola! Gillar särskillt bilden på ögat, där man ser kameran i pupillen. :)

Emilia

Åh my vad underbara bilder.

Emilia

Vilka härliga o fina bilder! Den med ögat var också väldigt häftig. :)