The allstars, team sweden!!

Hej! vet inte riktigt vart jag ska börja faktiskt, jag tänker nog gå tillbaka några veckor i tiden... Igår tävlade jag min sista tävling någonsin antagligen med mitt underbara och fina lag Julle allstars. Det är skönt men samtidigt lite jobbigt, kommer ha så mycket fritid nu när jag slutar träna nästan varje dag så jag vet inte vad jag ska ta mig till! De senaste veckorna har varit så underbara och är något jag önskar alla kunde få ta del av faktiskt, när jag tittar igenom filmer ifrån USA så tror jag det inte, det ser ut som en dröm och inget jag faktiskt har fått upplevt. Jag är så himla glad och tacksam för allt jag fått upplevt med dansen och dessa tjejer. Tyskland, Scotland, USA, rest runt i Sverige, Guld, uppträdanden, myskvällar, skratt, gråt, blod haha! Och det är självklart att jag inte kommer lägga av helt, det skulle nog inte gå tror jag, dessa 16 tjejer har blivit som min lilla extrafamilj och bästa vänner och det är ju faktiskt inte så lätt att skilja sig ifrån en familj. Önskar jag kunde ladda upp filmer och bilder från alla åren men det skulle bli alldeles för mycket så jag tar en liten sammanfattning från de sista veckorna! Så får ni vänta på att den efterlängtade USAfilmen kommer ut!