torrt gräs och ny buddha

Nu kommer ett väldigt rörigt inlägg MEN...Hur kommer det sig att jag helt plötsligt fått fler följare på bloglovin och flera flera kommentarer på min blogg!? det händer aldrig så något ligger ju bakom det haha!? snälla förklara någon som vet...Sen så vela jag väldigt gärna visa upp min fina nya buddha och ljuslykta. Och ja förutom det så jobbar jag väl i stort sätt varje dag och när jag inte jobbar gör jag det mesta av denna sommar. tänker i smyg på hösten och hur mysig den kommer bli! Somnade igår med min prins och vaknade utan pga han jobbar borta så nu väntar några ensamma nätter. Menmen med mina planer och tankar om framtiden så klarar jag allt nu haha! Väldigt utspritt inlägg men hoppas ni alla har det bra där ute i värmen!
 
Karin

En av dina bilder i inlägget "Summer of 2014" kom upp vid "synas" på blogg.se hehe! :)

Svar: hahaha jaaaaha ja det förklarar rätt så mycket faktiskt! :D
None None