2014-08-18

Idag är dagen kommen! skolorna har börjat igen och även träningarna! Trodde jag skulle ligga och grina i ångest igårkväll men det kändes faktiskt riktigt jäkla bra att inte behöva ställa klockan idag! Klart det är lite läskigt att inte ha den där skolan som en säkerhet, liksom vad ska jag göra nu på dagarna då!? Jag har slutat jobbat eftersom det var mer som ett sommarjobb. Men efter mycket funderingar har jag nu bestämt mig för att även försöka ta tag i mitt liv haha! Jag kommer att börja träna som aldrig förr förhoppningsvis! Ska ge dansen ett sista år och nästintill prioritera den. Försöka pusha mig till att bli det bästa jag någonsin varit när det gäller allt inom dans. Jag ska göra allt jag inte haft tid med senaste tiden vilket är Rita, filma och fota så mycket jag bara kan. Börja sketcha på ett nytt fräscht cv osv. Men denna vecka har jag bestämt mig för att rensa, och då menar jag verkligen rensa. Jag ska börja med garderoben och sedan ta smink/nagellack, alla ritsaker hela rummet osv! En ny frisk start helt enkelt!
 
Jag började denna vecka/dag/morgon med en springtur och lite frukost och ska snart slänga mig i duschen sen ska jag ge mig in i veckans äventyr vilket är min garderob...
Sen tänkte jag att jag kunde skämma ut mig lite genom att berätta vad som hände denna morgon. Jag var ute på springtur och började fundera på dom där gröna smoothisarna som alla pratar om, som tydligen ska vara det bästa du kan dricka! Det kan väl inte vara så svårt tänkte jag för grundtanken är väl att proppa i allt grönt du kan hitta i ett glas och mixra det!? Så jag testade mig fram...
Det började ju bra som ni ser!
...
Det räcker nog med att jag säger att det smakade precis som det såg ut...Allt hälldes ut i diskhon och jag ändrade riktbana när det gällde min frukost.
 
 
E.W

Ohh vilka härliga bilder :D